Pomysłowa poduszka dla babci.

 Pomysłowa poduszka z kieszonkami na książkę, pilota od telewizora lub okulary.

Dziś pokażę poduszkę jaką uszyłem dla babci. Babcia ma psa który co chwila coś jej podkradnie z łóżka, to książkę to okulary. Dla tego Pan Guzikowy wymyślił poduszkę z kieszonkami w których można schować książkę i okulary i spokojnie się zdrzemnąć. Poduszka jest na tyle duża że jest miejsce na głowę bez obawy że w trakcie drzemki coś będzie nas gniotło, albo że my zgnieciemy np okulary. Poduszka uszyta z czerwonej, bawełnianej tkaniny w drobny kwiatowy wzór, wykończona kontrastową wypustką z tkaniny bawełnianej z dodatkiem elastanu w kolorze chabrowym. Mniejsza kieszonka z klapką, zamykana na magnesik (co ułatwia zamkniecie osobie starszej) posiada z jednej strony zakładkę (słabo widoczna na zdjęciach) dzięki czemu jest pojemniejsza; spokojnie zmieści się pilot czy okulary, większą kieszeń podszyta śliską podszewką co ułatwia włożenie i wyjecie książki, zamek od spodu (dobrany kolorystycznie do wypustki) wszyty tak by łatwo było go odpiąć osobie starszej (normalnie ukrył bym go pod listwą lub wszył zamek kryty). Poduszka ma wymiary 35x55 cm.
 
 
Poduszka z kieszonkami na książkę i okulary

Poduszka, kieszonka z klapką

Poduszka, kieszonka na książkę


Poduszka, wykończenie wypustką.

 


Komentarze

  1. Poduszka super! Podziwiam za precyzję wszywania wypustki. Szyłam poduszki z kieszonkami ale ta .. chyba się posilę Twoim pomysłem :D Ja im starsza tym dalej do doskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wypustka tutaj to był mój pierwszy raz, perfekcyjnie nie jest, ale i tak bardzo zadowolony jestem z efektu końcowego. Cieszę się że zainspirowałem :) I nie zgodzę się z tym "dalej do doskonałości", choćby ostatnia podkładka, według mnie, uszyta perfekcyjnie: lamówka w kant, bez widocznych szwów, aplikacja szyta ściegiem krytym... to ja w tej dziedzinie bumelant jestem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty